2016. feb 15.

Bálint napi rémálom

írta: Ronella
Bálint napi rémálom

Elrettentő ajándékok

1. Az exem egy rózsákkal díszített WC ülőkével lepett meg Valentin nap alkalmából, mivel tudta, hogy szeretem a rózsákat, és azt is, hogy új ülőkére van szükségem. Hozzátenném, hogy üdvözlőkártyát sosem kaptam tőle, mivel ő "nem hisz a kártyákban". - Gonzo Steele, Facebook

2. A barátom átjött hozzám Valentin napkor, és azt mondta, felejthetetlen élményben lesz részem. Megkért, hogy csukjam be a szemem, nyújtsam ki a kezem. Ideges és egyben izgatott voltam, mondanom sem kell. És .... a kezembe nyomott egy kalapácsot. Még most is megvan. Élethosszig tartó garancia van rá. -  Nichole Marie, Facebook

3. Fegyverállványt kaptam. Nincs fegyverem. - Matt Renkas, Facebook

4. Egy zacskó kínai leves. Komolyan. - lillyvee

5. Az exemtől egyik alkalommal farmert, és pár pólót kaptam. Nem is itt van a gond, hanem ott, hogy minden két számmal kisebb volt, mivel így szeretett volna a fogyásra motiválni. - jcb3262

6. Egy hintalovon ülő kitömött patkány. - lucy-anner

7. Egy titkos hódolóm egy halott baby kígyót hagyott az ajtóm előtt egy cukorkás dobozban, mellette egy szál vörös rózsával. Azóta sem tudom, hogy ki és miért tette.  - starkiller37

8. Miután a barátommal egy ékszerbolt kirakatában gyönyörködtünk, elmondta, hogy az ajándékom a kocsim kesztyűtartójában van. Izgatottam kutattam át a helyet, de mindössze egy nyugtát találtam két darab új gumiabroncsról. Igen, az volt az ajándékom. Abroncs. Kiderült, hogy az exét egyszer egy olajcserével lepte meg. - Catherine Sheeran, Facebook

9. Egy szívhez szóló szerelmes lapot kaptam, amit saját maga írt. A gond csak az volt, hogy a szöveg csupa olyan dologra utalt, amiket nem velem élt át. Kiderült, hogy összekeverte a lapokat, és ezt a másik barátnőjének szánta. Azóta nem találkoztunk. - Krystal Adams, Facebook

10. Az ötödik Valentin napunkat töltöttük a barátommal, és én egy ígéret gyűrűt, valamint egy kulcsot ajándékoztam neki a lakásomhoz. Tőle nem kaptam semmit. Pár nappal később egy szatyrot nyomott a kezembe, amiben egy külső merevlemez volt, telerakva az Ő kedvenc filmjeivel, sorozataival. A szakításunk után visszavette. - Ali Burgess, Facebook

11. Kaptam egy használt illatgyertyát, amit az anyja fürdőszobájából vett el, egy papírnehezéket az apja íróasztaláról, egy nyakláncot, amit szintén az anyjától lopott, és egy tábla csokit, amit én vettem neki pár nappal előtte. Egy sor már hiányzott belőle. - Cella Perrone, Facebook

12. A ex-barátom egy doboz töltött, húsvéti tojással lepett meg, bár nem is szeretem a csokit. - Emily Priestley, Facebook

13. Egy pénztárca, és egy beöntő készlet. - Paul Sherry, Facebook

14. Egy szépnek még csak nem is mondható almaszeletelő. -  lizw45b3e4d04

15. A romantikus vacsoráról hazafelé tartva a barátom elővett egy kis zacskót, amiben speed volt. Meglepetésként. Én nem drogozom. Azt sem tudtam, hogy ő igen. - ih8emily

16. Egy napra esik Valentin nap, és a születésnapom is, amire az exemtől három pár zoknit kaptam. Kártya nélkül. Becsomagolatlanul. -  Grace Lavelle, Facebook

17. Három évnyi házasság után egy dildót kaptam a férjemtől. - katclifford

18. Kaptam egy doboz cigit, bár nem is dohányzom. Elszívta a barátom. - imindiemmy

19. A vőlegényem 24 adag instant zabkásával lepett meg. Legalább két különböző ízben volt, így tudtam egy kicsit válogatni. -  katiew45bd344fe

20. A pasimtól kaptam egy fogkefét azzal a magyarázattal, hogy ugyanannyiba került, mint az általam kinézett gyűrű, viszont erre nagyobb szükségem van. - lynk4d333242a1

21. Kaptam egy kicseszett lenyomatot a fogsoráról. -  lauram4468d740d

22. Heteket töltöttem egy portré készítésével, amit a barátomnak szántam Valentin nap alkalmából. Amikor átadtam neki, csak annyit tudott mondani: "Kellett volna vennem neked valamit?". Majd fogta a csirkés szendvicsét, és nekem adta a felét. Akkoriban vega voltam. - Viv Jean, Facebook

Szólj hozzá

Nagyvilág